ایده‌های چیدمان میز عسلی

ایده‌های چیدمان میز عسلی:

میزهای مبل مبلمان غالباً نادیده گرفته می شوند. با این حال، هنگام تزئین، یک میز مبل،

می تواند به فضای زندگی کمک زیادی کند، فضای خالی را پر کند و طرح کلی اتاق را غنی کند. یک میز مبل کاملاً تزئین شده می تواند اتاق شما را به فضایی گرمتر و جذاب تر تبدیل کند. 

روش 1

انتخاب عناصر اصلی طراحی

1-رنگ هایی را انتخاب کنید که فضای زندگی شما را غنی می کنند.

 هنگام انتخاب و تزیین میز مبل، رنگ هایی را انتخاب کنید که طراحی کلی فضای زندگی شما را تکمیل کنند. شما می توانید یک طرح رنگی متناسب با سایر وسایل اتاق انتخاب کنید یا یکی از مواردی که از لحاظ زیبایی با محیط اطراف آن تضاد ایجاد می کند. 

به عنوان مثال یک میز یا لامپ سیاه یا قهوه ای تیره، به ویژه با یک مبل سفید یا بژ روشن تضاد دارد.

2-چیدمان متقارن را انتخاب کنید.

 تقارن یک روش طراحی کلاسیک برای میزهای مبل است. اگر درباره چیدمان متقارن تصمیم گرفتید، با انتخاب یک قطعه جذاب شروع کنید. این می تواند یک کاسه تزئینی، یک گل آرایی یا یک مجسمه جالب باشد. برای تعادل می توانید یک جفت لامپ، گلدان یا لوازم جانبی دیگر در هر دو طرف قرار دهید و فضای زیر را با چهارپایه یا سبد یکسان پر کنید تا تقارن در طراحی میز شما حفظ شود. 

سیز-مبل150

3-ظاهری نامتقارن ایجاد کنید. 

اگر تقارن مطابق سلیقه شما نیست، می توانید یک چیدمان نامتقارن را کنار هم قرار دهید. روش های بی شماری برای ساخت یک فضای نامتقارن وجود دارد. با قرار دادن یک گلدان، مجسمه کوچک، یا یک سینی تزئینی از مرکز شروع کنید و از آنجا شروع کنید. گرچه دو طرف یکسان نخواهند بود، اما شما باید سعی کنید تعادل دو طرف را حفظ کنید. 

برای جلوگیری از یکنواختی و ایجاد فضایی جالب تر، می توانید مواردی را انتخاب کنید که از نظر ارتفاع متفاوت باشند.

Please follow and like us:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.