خسارت در هنگام حمل و نقل

خسارت در هنگام حمل و نقل:

بستر حمایتی سیزمبل – خدمت انحصاری سیزمبل برای اولین بار در ایران خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه سیزمبل جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود و برای اولین بار خدمتی منحصر به فرد تحت عنوان “بستر حمایتی سیزمبل” به مشتریان خود ارائه نموده است. تحت این خدمت در صورتیکه کالای خریداری شده توسط مشتریان در طول دوران گارانتی دارای هر گونه مشکل یا ایراد فنی گردد، دیگر نیازی به مراجعه مشتری به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گارانتی نمی باشد.

تنها کافیست مشتری با فروشگاه تماس گرفته و مشکل را اعلام نماید، پس از آن ما پیگیر موضوع شده و تا زمان حل مشکل مشتری آن را پیگیری خواهیم نمود.

لازم به توضیح است این خدمات شامل موارد ذیل می باشد:
دریافت کالا از مشتری و تحویل آن به خدمات پس از فروش،
• بررسی و پیگیری رفع مشکل با شرکت خدمات پس از فروش،
• و در نهایت دریافت کالا از خدمات و تحویل آن به مشتری،

مشتریان محترم توجه داشته باشند، چنانچه شرکت های خدمات پس از فروش به دلایل مختلف از جمله تعویض قطعاتی که شامل گارانتی نبوده یا ایراداتی که بر اثر استفاده نامتعارف در دستگاه بوجود آمده اند، وجهی را مطالبه نمایند، هزینه های مربوطه بر عهده مشتریان محترم خواهد بود.

تذکر مهم: فروشگاه سیزمبل مطابق قانون نظام صنفی، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از مصرف کنندگان و سایر قوانین موضوعه، به عنوان یک فروشگاه، پس از تحویل سفارشات به مشتریان محترم، مسئولیتی در قبال نحوه ارائه خدمات پس از فروش که طبق قانون از وظایف شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش می باشد، ندارد و شرکت های فوق الذکر، مطابق قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئول نصب و راه اندازی (در صورت لزوم) و پاسخگویی در قبال مشکلات فنی محصولات می باشند.