طراحی مبلمان بر اساس شخصیت

طراحی مبلمان بر اساس شخصیت:

 

تاثیر شخصیت افراد در انتخاب و طراحی مبلمان  4-به شخصیت خود فکر کنید.

 اگر شخصیت شما طوری هست که سبک و ایده شما  دائماً در حال تغییر است، پس ممکن است بخواهید دنبال یک رنگ ثابت و خنثی بروید. اگرچه ممکن است تعجب آور به نظر برسد، ولی انتخاب یک رنگ بدون توصیف واستفاده از روکش ولوازمی مانند بالش پرتابی ایده خوبی برای شخصی با سبک متغیر است. کاناپه خاکستری، سیاه یا سرمه ای مانند بوم خالی کار می کند. همچنین می توانید هر رنگی که می خواهید به آن اضافه کنید.

همچنین می توانید مبل راحتی با چندین روکش مختلف انتخاب کنید تا بتوانید در صورت تغییر، روکش را عوض کنید.برای کسانی که سبک سنتی و سازگارتری دارند، می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. 

 

سیز-مبل223

5-پارچه ای را براساس سبک زندگی خود انتخاب کنید. 

بسته به اعضای خانواده و یا نوع دوستانی که دارید، ممکن است بخواهید سراغ نوع خاصی از پارچه بروید. به عنوان مثال، اگر نگران خاک یا آوار نیستید، می توانید یک کاناپه با ملافه را امتحان کنید. با این حال، اگر ساییدگی و پارگی زیادی دارید، ممکن است بخواهید با پارچه ای با دوام تر مانند چرم یا پشم همراه شوید. بخاطر داشته باشید که قیمت هر پارچه متفاوت است.

چرم را می توان با جاروبرقی پاک کرد و می توان آن را تمیز کرد، در حالی که پشم در برابر چروک شدن، محو شدن و پر کردن مقاومت می کند.

پارچه هایی مانند مخمل، شانل، توید و ابریشم در صورت داشتن فرزند یا حیوانات خانگی بهترین انتخاب نیستند. پارچه ها و الگوهای محکم تری را که خاک را پنهان می کنند انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید که بهترین جلوه در اتاق شما چیست، سعی کنید چند نمونه پارچه را به خانه بیاورید. نمونه های رایگان را می توانید از فروشگاه های صنایع دستی یا حتی کتابهای کاملاً پارچه ای بصورت آنلاین تهیه کنید.
Please follow and like us:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.